Sunday 23 August 2009

Solat tarawih ke Solat jumaat ni

Assalamualaikum.Aku terkejut sebenarnya tgk solat tarawih tadi kat masjid.penuh masjid.Ya,allah.
Ini semau sebab pru12 yg lepas.Pas dpt menarik bnyk org ramadhan ini.best la sikit solat tarawih tadi.
Kalau terus mcm ni smpi akhir ramadhan,Pas menang satu malaysia pru13.
Aku x la pndi sngt dalam bab solat tpi aku nak bgi terang la sikit.Aku terkilan sikit apabila ada org yg angkuh apabila solat.Imamkan suruh rapatkan saf.tpi rapat saf dia dua kaki dari aku.patut ye rapat la lgi.biar kena kaki sama kaki.insyallah solat sempurna.
Tazkirah hari ini.
ustaz cerita tntg perkembangan islam sekular di indonesia.Ia semakin parah.dan blh merebak ke Malaysia.
jgn jdi mcm h1n1 sudah.ada satu contoh,nama glrn org sekular ini ialah muslimin protastin.masyaallah.moga2 dijauhi.
oleh itu di bulan mulia ini kita kuat kan ibadah kita utk melawan serangkan dari bwh yahudi laknatullah ini.
semoga allah merahmati kita.

'Rapat-rapatkan saf dan lurus-luruskan saf,pastikan tiada ruang diantara kaki dan bahu.Supaya syaitan x duduk di situ.Moga solat yg sempurna dikurniakan'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...