Thursday, 7 April 2011

Contengan Jalanan Novel Terbaru Hlovate Untuk Tahun 2011

Assalamualaikum kepada pembaca semua...

Hari ini saya punya berita gembira buat peminat setia Hlovate.Novel yang bertajuk Contengan Jalanan bakal menjadi buah tangan terbaru Hlovate pada tahun 2011.Contengan Jalanan berkisar tentang Fend yang mahu mencari erti, mencari ‘Affendy’ dan cerita kembara seorang K² melihat dunia dari sudut berbeza.Novel Contengan Jalanan boleh didapati dengan lebih awal dengan mengunjungi Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur pada 22 April ~ 1 Mei 2011 di gerai JS di Dewan Tun Hussein Onn, PWTC.Contengan Jalanan bakal berada dipasaran pada bulan Mei 2011.

II-K2
I-FEND



























Contengan pengalaman perjalanan cari Tuhan.


ISBN: 978-967-5118-53-1
Harga: RM21.00 (Sem. M'sia)
           RM24.00 (Sabah/Sarawak)


Jemari Seni


5Tahun5bulan
Rooftop Rant

18 comments:

  1. dia satu buku dua bahagian eh. cover tu knp dua ya?

    ReplyDelete
  2. dapat dua buku bgi satu harga..

    ReplyDelete
  3. oh seyes?
    dapat 2 untuk RM21 tu eh?
    erm smbungan ke ?

    ReplyDelete
  4. already ask my brother to buy it.seriously two books in the same price???coolio =)

    ReplyDelete
  5. can't wait to read those novels...

    ReplyDelete
  6. betul,rm 21 utk 2 buku..

    ReplyDelete
  7. dia satu buku! tapi 2 bahagian. depan and belakang. baca fend dulu baru baca k square :)

    ReplyDelete
  8. nk tahu cmne rp novel 2, sila ke my blog uhibbukafillah. bc kt post Contengan Jalanan - Hlovate :)

    ReplyDelete
  9. mau cari jugak kat bookstore..
    hari tu tak sempat nak g bookfair...^^,

    ReplyDelete
  10. sya da bce dats book...not bad....

    ReplyDelete
  11. saya suka sekali dengan hlovate..

    ReplyDelete
  12. baru jumpa novel hlovate ni..baru baca ttg cerita Ksquare. buku tu unik.

    ReplyDelete
  13. thumb up 4 hlovate...bku tu mmg best gler....termaat best..rser dduk dlm novel tu plakk..hehhe

    ReplyDelete
  14. kesian saya,, malang sangat,, di kedai buku di sini tiada jual... huhu, saya nak satu~

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah. Tak terfikir pun nak beli this ovel. Thanks to my sis she bought me this book. I'm truly indebted to her. Huhu..seriously this novel memang superb. Rugi tak bace.Ulang, RUGI. Go buy it!

    ReplyDelete
  16. dah beli lama gak... masa mula2 keluar, ada part buat airmata menitis, ada part buat aku menangis...'thanks'

    ReplyDelete
  17. dah beli dah, masa baru2 keluar... ada part buat airmata menitis, ada part buat hati menangis...'THANKS'

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...