Sunday, 4 December 2011

Hlovate Memunculkan Diri

Assalamualaikum,

Haz dapat tahu yg Hlovate sudah ada Facebook. Yea! Hlovate dah ada Offical Facebook. Peminat-peminat Hlovate mesti gembira dengar berita ni. Buat semua yang pernah baca karya Hlovate sebelum ni pasti nak dapat bercakap dengan Hlovate. Hlovate dah buka Facebook dia sendiri seiring dengan perkembangan sekarang. Mari Like ramai-ramai! :)

salam and greetings to all,

this's the new official laman conteng for me.
the odd,random thoughts from yours truly that somehow made it to the screen.haha.

blogdrive has been such a good companion since 2005.however,due to the unresolved dwindling technical limitations,i've to resort to finding a new home.hence,here i am.

may Allah bless =)


Hlovate

7 comments:

  1. oo,yeke...sy laa slah satu pminat Hlovate....hehe...novel dy sume best2..

    ReplyDelete
  2. menarik entry anda, buat saya tertarik untuk baca selalu.. suka dan minat.. nanti saya datang lagi.. suka dan follow blog anda...

    ini entry terbaru dari saya.
    warna mata boleh membuatkan anda cantik
    cara gua hilangkan stress
    lagu-lagu yang membuatkan gua ingatkan pada sesuatu situasi

    ReplyDelete
  3. novel dia penuh dengan unsur islamic..xsia-sia kalau layan karya-karya dia..^^,

    ReplyDelete
  4. saya suka sgt karya Hlovate.. tapi, sampai skrg takde satu pun karya dia.. xberkesempatan. dapat baca kawan-kawan pye je. =D

    ReplyDelete
  5. hope someday gonna meet HER,hmmmmm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...