Tuesday, 1 March 2011

Bilakah Tarikh Keputusan SPM 2010?


Bilakah Tarikh Keputusan SPM 2010?
Salah satu tarikh yang popular iaitu 28 februari berlalu begitu sahaja.
Tarikh lain yang menjadi bualan dan ramalan ialah
14,17 dan 23 Mac dan ada jugak yang memperkatakan keputusan akan keluar bulan april..
Apa yang boleh kita buat ialah perbanyakkan doa dan tawakkal kepada Allah.
Bilakah tarikh keputusan SPM 2010 yang sebenar?
Kita nantikan..


Layan video ni dulu..Hitler dan Keputusan SPM



7 comments:

  1. @matpek
    tpi 14 mac cuti..

    ReplyDelete
  2. apa2 pun , tgok berita je lah.dgr rumors blum tentu btul.

    ReplyDelete
  3. @nushin
    btl2..rumors bukan btul sngt..

    ReplyDelete
  4. 10 hari bulanlah result spm keluar... tp itu kat peraklah. tp kita kan mik spm sama hari dgn satu malaysia? jadi tak mustahil result kuar 10 hb ni utk satu m'sia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...