Thursday 8 January 2009

Back To School

Hello emua,lama jugak aku x buat pos tentang diri aku..asik cerita dunia je..Universal la kata kan..haha..
Macam tajuk kat atas ni..aku nak cite psl sekolah..
bila dah masuk form 4 ni..wlupun bru je hbs pmr..
ada lah plk tugas bru..memikul harapan spm plk..
aku harap sngt aku dpt ge asrama dpt la tumpukan perhatian belajar..
kalau x bnyk sngt yg kacau..
tv la,pc,ps2 dan seangkata dgn ye..tpi asrama pun kena la best kan..
nanti kena raget je dari mula smpi hbs belajar..lingkup jdi ye..
korang pun doa kan la aku dapat asrama yg bgs2..
lgi satu bila form 4 ni bnyk + susah pelajaran dia..
hrp dpt la tempuh 'DUGAANNYA' dan kena la bnyk merajinkan diri..
ok,la..tu je..All The Best To anyone how back to school..



p/s:Aku dah abis bca Bukit kepong..wah!,rjin je..haha..XD
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...